Ångesten kryper på...

Ja idag är det exakt två veckor till tentan och jag har börjat få lite ångest över det. Jag hade tänkt att jag skulle börja skriva sammanfattningar idag, men näe, jag mår alldeles för illa. Jag får väl skylla mig själv för igår var det fest. Förfesten blev alldeles för lång så när vi kom in till stan gick vi till Max istället. Ja jag dregglade ju såklart över min Grand deluxe, mums! 
Jag undrar om doften av pappas dadlar som ligger häri soffan bidrar till min huvudvärk? De luktar verkligen pyton! Nu ska jag försöka bota bakfyllan med lite yoghurt. Senare ikväll kommer Jesper hit och säkert någon mer för att titta på finalen i Melodifestivalen, jag ser mycket fram emot ikväll. Först borde jag ju i och för sig både städa och handla...

Ännu en Napabild, jag vill bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0