Cola!

Imorse räddade colan mig. Så jäkla äcklad morgon alltså. Somnade tydligen hos Carina igår. När jag vaknade mitt i natten och upptäckte att jag inte alls låg i min säng föll hela min världsbild då jag trodde att jag tagit mig hem. Så kan det gå. Hade sjuka upplevelsen där mitt i natten, Carina började prata med mig i mörkret och jag hängde inte riktigt med på det, hon syntes ju inte. Medvetandet kom tillbaka hos oss som somnade där typ sju imorse, alltså klockan sex med gårdagens tid...vi skrattade åt vad som hänt och åkte alla hem. Det var då colan räddade mig i mitt äckliga mående. Nu har jag sovit lite mer och snart ska jag möta Mattias på stationen. Vi får se vad den här dagen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0