Fotbollskväll

Kom hem från Hvillan för en stund sedan där det i afton visades EM-kval mellan Sverige och Moldavien. Det serverades även nachotallrik och jag drack en cider till det. Det var härligt folk och ljuv stämning, men tyvärr suger det att titta på Sveriges landslag för de spelar så jävla tråkig fotboll.
Mattias åkte hem idag efter mycket kvällsgos och alldeles för lite morgongos. Jag vill verkligen bara kunna få förlora mig i hans kramande famn i all evighet. Det borde jag få!
Igår var vi på IKEA, jag älskar IKEA. Jag har nu köpt en massa snygga saker och mer ska köpas. Köpte inga möbler igår, men jag spanade in en soffa, matbord med stolar, ett sängbord och ett soffbord. Alla svarta, utom soffan som var typ gråig, det kommer bli supersnyggt i min lägenhet, jag lovar. Det var ett himla jobb att få hem allt igår måste jag bara säga. Två fulla papperskassar, en blå stor IKEA-bag och tre stycken tvåpack flyttlådor. Fyra ömma händer och ett par onda axlar, men åh vad härligt med en massa saker som bara är mina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0