En månad

Idag är det den första oktober och det var en månad sedan Mattias flög iväg. Lite halvkul morgon, men dagen blev bättre. Har pluggat med Magda och Jesper hela eftermiddagen och det känns nu lite bättre inför tentan, men inte mycket. Ska försöka disciplinera mig ikväll och ändå få lite gjort trots allt. Har ju ändå chips och läsk över sen igår så kan ju ha lite lördagsmys samtidigt, men först ska här tillagas lax.
Vädret har ju varit helt fantastiskt idag, klarblå himmel, höstsol och vindstilla. Sådana här dagar gör en gladare i själen. Gick på en timmes promenad i mitt område längs kanalen, det luktar hav och känns hemma. Helt underbart. Tog med mig kameran, men tyvärr hann kvällsdimman dyka upp innan jag började fota. Här har varit sjuk dimma de senaste tre dagarna! Och då menar jag sjuk, igår kunde jag knappt se byggnaden mittemot...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0