Fixardag

Ja idag har jag fixat och donat en massa. Städat och organiserat lite. Köpte en hel del lådor och skolådor på Ikea igår så nu är det mer plats och mer organiserat i mina skåp. Har också tvättat, handlat, bakat kladdkaka och försökt sätta upp min taklampa men misslyckats. Typiskt nog var mitt tak av betong och man måste ha en superborr till det. Så, imorgon kommer Janne och hjälper mig så lampan kan hänga uppe och vara fin på min fest imorgon. Den blev superfin, får lägga upp bild imorgon. 
Har datorlabb klockan åtta imorgon bitti. Trååååkigt!


Köpte lådor till mina skor på Ikeas barnavdelning,
mycket roligare än enfärgade, tråkiga och dyra lådor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0