Förvirrad?

Vet inte riktigt hur jag ska känna mig idag. Min lägenhet har fått en radonmätare insatt, någonstans...var?! Gaaaaah! Irriterar mig i sinnet något så nådigt att jag inte kan hitta den! Fick också godkänt på Cellen IV, hurra, men var bara två poäng från VG så aouch. Men men, inte det viktigaste egentligen, kanske kan jag hitta lite bonuspoäng i efterhand och fjäska lite...
Solen har också lysit hela dagen, jag har haft otroligt mycket energi, kanske pga solen vem vet. Spelade mycket energiskt fem i rad med Frans. Borde ha gått bättre...
Känner mig nog glad ändå. Hihi, till helgen firar vi alla våra otroligt lyckade tentaresultat med fest, idag med kakor. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0