Huh

Min mage är helnervös ikväll. Man kan tänka sig att det beror på tentan imorgon, men nej, det känns helt lugnt med den. Är bara så sjukt nervös över att något ska vara fel i bokningarna till min och Josses resa. Usch! Det ska bli hur awesome som helst, men man vill ju inte gärna bli strandad i Paris där ingen förstår vad man säger eller vice versa. Att komma härifrån och hem från London, inga problem, men Paris alltså. Usch igen! Vill bara vara där så jag kan bli lugn. Njuta av att vara någon helt annanstans och inte behöva göra något viktigt. Bara gå runt, se vackara saker, inte köpa dyra saker, men ta på dem och fynda saker som ingen annan har som bara väntar på att få bli mina. Iiiiih!! Vi ska ha så kul!

<3
Gramercy Arms – Looking At The Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0