Fredagsmys

Pluggandet går ju inte bäst, men åtminstone lite framåt. Förhoppningsvis räcker det jag hunnit klämma in. Jag orkar liksom inte riktigt. 
Ikväll tog vi alla en paus för filmkväll. Det kom många; jag borde ju plugga, ja jag började ju plugga först igår, vi kanske hinner plugga före filmen. Äsch, varför ens försöka. Film och vänner kan ibland vara bästa sättet att ladda om hjärnan. Det blev indiskt från Bombay Bistro, olika sorters chips, läsk, Slumdog Millionaire och Herkules. Jag hade en trevlig dag. Bokade även biljetter till West side story, har stora planer på att bli lite mer kulturell...


Hemsk och bra. Får nu lov att kryssa av tredje filmen på min att se-lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0