Garn

Dagens schema:
  • Inhandla garn
  • Handla mat
  • Slänga skräp
  • Träna
  • Plugga
  • Städa
  • Förhoppningsvis sticka
  • Diska
Sistnämnda har jag redan hunnit med plus att jag redan pluggat lite. Har även letat igenom min garnkorg, det kanske inte syns utifrån, men när man väl letar i den är den enorm! Jag räknade med att behöva köpa en massa garner till det jag planerat, men jag hade ju hur mycket som helst. Nu är jag bara ute efter ett speciellt och sen blir det förmodligen något impulsköp också. Garn är ju så mysigt!! Jag har planerat alldeles för mycket stickningar för att hinna med det tror jag. Men det kommer bli mysigt och unikt här i min lägenhet i alla fall. Det mesta borde jag ju få gjort, kollar man på TV kan man lika gärna sticka också.
Nej, nu får jag sätta igång så jag hinner med min dag!



Höstens stickade inhandlade jag för över en månad sen och nu känns
den helt rätt. Soliga dagar som denna räcker det med den och en sjal.
Vid sådana här tillfällen älskar jag hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0