Present

Nu börjar dagen med stort D närma sig. Dvs min födelsedag. Fick idag en tidig present. Jag älskar. 
Förutom att idag vaknat upp sjukligt bakis med efterfestare sovandes i soffan och på toagolvet har jag också tagit en fika med Hanna och hjälpt henne med labbrapporter i allmän kemi. Man märker verkligen hur mycket som försvunnit när man hjälper och knappt ens fattar själv. Tror dock att vi lyckades knäcka de flesta problemen, saknar ju ändå kemin lite grann. Den var logisk. 
Sitter nu och funderar på ifall det är värt att sitta uppe drygt en timme och vänta på CSI Miami. Tror inte det. Måste verkligen ta tag i det här med att plugga till tentan. Tror att jag lägger ner färre och färre timmar för varje tenta jag passerar. Lite dum trend. 
Ikväll saknar jag den hälft av mig som försvann. Ibland är det jobbigt att vara halv. Hela tiden skulle jag nog hellre säga. 

If you were a wink, I'd be a nod
If you were a seed, well I'd be a pod.
If you were the floor, I'd wanna be the rug
And if you were a kiss, I know I'd be a hug
Barry Louis Polisar – All I Want Is You


Min nya älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0