Tillbaka

Hejsvejs gnejsfejs! Nu är jag hemma igen. Det var väl inte så dåligt. Tog ungefär en timme att få tillbaka min kära cykel igen. Dock fick jag frågan om jag kan jobba en och en halv timme ikväll när jag var inne på Knopen. Tydligen kommer hälsomojsfolk dit imorgon, så jaha, en hel ledig mysig kväll blir nu bara försörd. Skit.
  Men, men, uppdatering var det ju. I fredags hände inte så mycket mer än att jag hade körlektion, åkte hem till Mattias och lagade köttfärssås till honom, myste en hel del och sedan jobbade. Efter jobbet gick jag ju i och för sig till Campus också ju. Träffade lite folk man inte sett på år och dar och så spelade ju bland annat Nudity is Not a Crime. Najs.
  I lördags jobbade jag mellan halv två och fyra, var sedan på elektrisk estetkonsert mellan fem och halv åtta, den var trevlig, och sen jobbade jag igen.
  Igår hände det grejer. Det gjordes nämligen julkorv, men jag tänkte göra ett eget inlägg om det, för min bror tog många foton...
  Träffade Mattias efteråt, vi hade en hel del att reda ut och sen gick den dagen och så blev det denna. Jag har inte riktigt bestämt än vad jag vill göra med idag. Att jag ska jobba ikväll dödar lite lusten till att göra en hel del saker. Blir liksom lite stressad fastän jag inte borde vara det.
  Nu ska ja hur som tända en brasa och laga mig själv middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0