Att göra ingenting

Vad räknas som att göra ingenting? Det känns som att jag inte gör någonting idag. Har tittat på TV lite...gjort mat..löst ett sudoku...tagit på mig kläder. Det är typ allt. Och ändå har det gått rätt mycket tid på detta dygnet. Jag borde börja göra något värdefullt med mina dagar. Det känns som att jag inte kan göra något förrän det är december. Då jävlar.
  Om en halvtimme ska jag faktiskt ta bussen in till stan och fika med Lisa som har semester i en dag. Då har jag uträttat något i alla fall. Men vad ska jag göra fram till dess? Borsta tänderna? Nej. Hmm...


Idag är jag suddig och har den ny koftan från Monki på mig :)


Kommentarer
Postat av: jenny

vad är det som händre i december? :)

2009-11-18 @ 01:51:41
URL: http://jennykindahl.wordpress.com
Postat av: Lisa

fika är mys med dig ^^ <3

2009-11-18 @ 21:33:24
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0