Chips...

Igår kom Mattias hem till mig med två påsar chips och dip. Det hade jag gärna smaskat på nu, men det är hos Mattias för där spenderade vi natten. Typiskt. Jag vill, jag vill, jag vill ha!
  Men men, vaknade hos Mattias idag och ville inte gå upp. Alldeles för tidigt. Klockan var efter elva...
  Cyklade hem och har sedan gjort ingenting. Jag börjar bli skicklig på det. Först när kvällen kom tog jag mig i nackskinnet och började slänga saker. Jag gjorde också många pannkakor till en stor familj. Det var gott. Ikväll lyckades jag också komma in i skåpet på mitt skrivbord som nyckeln kommit bort till. Jag är skicklig, för dörren är fortfarande stängd och låst. SkillZ. Nu känns alla chips ännu längre bort...


Jag hittade ett fult ljus som jag själv målat en gång. Jag var typ sju eller åtta och det var julpyssel i skolan. Nu eldas det bort. Och som synes i bakgrunden är mitt skrivbord inte längre ett skrivbord, vilket är positivt. Något negativt är dock att rätt mycket saker nu inte har någon plats att vistas på...


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, gott att du lyckats komma in i det^^ <3

2009-11-19 @ 22:27:47
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Lisa

nytt inlägg! jag vill läsa om dig^^ <3

2009-11-20 @ 12:54:56
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0