Förberedelser

Har hållt på ett tag att fixa till mig nu. Om tre kvart ska jag nämligen befinna mig på min gamla grundskola och då har man inte alls en aning om vad man ska klä sig i...Man vet ju aldrig vem man träffar på.
  Okej, anledningen till varför jag ska dit är för att min lillebror Gustav, som går i ettan, ska ha julpysseldag som avslutas med luciatåg. Eftersom jag är den enda i vår familj som inte är upptagen vid den tiden på dygnet beger jag mig dit. Jag ser väldigt mycker fram emot det faktiskt, jag minns mina egna sådana pysseldagar från förr. Det var längesen.
  Sedan jag bloggade sist har det väl hänt en del. Igår städade jag sjukt mycket och slängde fler saker. Jag har seriöst slängt så mycket nu att jag antagligen kommer börja gråta inom kort för att jag kommer på att jag saknar något. Har också bokat hotell i London, jobbat, sovit hos Mattias och haft körlektion. Och lagat mat!
  Imorgon ska jag med körskolan och köra i Gbg, usch! Men, när jag kommer hem blir det lussekattbak. Jippie!!


Till slut blev det den nya skjortklänningen från Ge-Kås (99kr),
knästrumpor från Ge-Kås (något pris ^^),
sjal från Gina Tricot,
strumbyxor från Gina Tricot,
skärp fått av mormor, troligen 40 år gammalt,
armband från KyssJohanna,
dock blev ju fotot heldåligt, det blir alldeles för mörkt jättefort på mitt rum och jag vill ha en ny kamera!


Kommentarer
Postat av: MatteSnygg_90

Lussebaket kommer bli episkt :)

2009-11-26 @ 14:20:17
URL: http://mattiasvictorin.blogg.se/
Postat av: jenny

oh, london! var? när? med? :D

2009-11-26 @ 14:39:30
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0