Gunnel 76

Har varit på kalasmiddag idag. Min farmor fyllde 76 och det var middag klockan ett, jag var hemma klockan sju...det var många timmar bland gamla människor. Mattias blev också bjuden och blev omtyckt av alla gamla. Hur kunde han inte bli det? Mitt mys<3 Hur som ringde Knopen idag också och förstörde allt, men denna gången fick Mattias rycka in för att Alex fått något äckel i magen eller nåt.
  Snart är hela mitt rum ränsat och det görs ganska stora framsteg i husets alla förråd. Väldigt mycket slängs. Dock måste nog tempot ökas för om en vecka ska adventssaker fram ju! Jippieho!! Jag är helt full av en massa mysiga känslor och den här veckan börjar det hända saker. Bland annat Ge-Kås för julhandel och även lussekattsbak. Men, första händelsen nästa vecka, alltså imorgon, är vaccin och sedan ska jag få en av Mattias födelsedagspresenter till mig som innebär bio, självlagad mat och massage. Mmmmm, jag vill. Dessutom är det våran 21-månadersdag imorgon ^^


Detta är en av de konstigaste bilderna på oss, därför är den så bra ^^


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha ni ser massa små ut^^ <3

2009-11-22 @ 22:01:15
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Ellekari

Haha, ni verkar ju skitsöta ihop! :)

2009-11-22 @ 22:06:10
URL: http://ellekari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0