Halloween över

Jaha, så var denna högtiden också förbi. Jag känner att jag inte riktigt alls firade halloween i år. Jag gjorde ingen pumpa, bakade inget, åt i och för sig godis, men i fredags jobbade jag och igår jobbade jag också. Hann ju dock med en liten sväng till Hilda där det var utklädnad till max. Det var trevligt, fast det är alltid lite skumt att vara den nyktra bland onyktra. Hur som vill jag tacka Hilda för igår, tack <3


Jag vet att bilden är suddig, så två närbilder till blir nog bra ^^


Den här antar jag att min syster och hennes pojkvän gjorde ^^


Mina bröders och kusiners verk :D


Kommentarer
Postat av: Hilda

<3

2009-11-01 @ 21:11:51
Postat av: Nathalie

det är mysigt med pumpor^^

2009-11-02 @ 12:08:44
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0