Hemma

Nu har jag kommit hem från dag med Lisa. Jag råkade visst spendera lite mer pengar än jag borde. Jag gick in på Monki, vilket kanske var dumt. Köpte mig en kofta, men det är alldeles för mörkt för foto så det får bli imorgon. Den är rosa. Gos! Vi gick runt i massor av affärer och i Göteborg har en massa julpynt redan kommit fram. Till och med den stora granen i Nordstan. Är Varberg efter eller Göteborg före? Här har ju inte synts en enda extra lampa än vad jag sett i alla fall. Förutom att strosa satt vi på Vanilj och fikade och även på Mc Donald's. Vi pratade om nära och lite mindre nära framtid. Vi är bra på planering och borde få något slags pris. Förresten köpte Lisa Body Shop's bräsiga julkalender. Jag är lite avundsjuk. Egentligen massor. Om någon hade gett en sån till mig, då tror jag att jag hade älskat den personen något oerhört. Det får mig att låta som att jag älskar materiella saker mer än människor, men det är inte så. Jag älskar Lisa till exempel. <3

Kommentarer
Postat av: Ellekari

Hej! Utställningen varar till den 11 april. Inträdet kostar en knapp hundralapp, men det är det definitivt värt!

2009-11-12 @ 23:37:56
URL: http://metrobloggen.se/ellekari
Postat av: Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

hejhej! ^^ allt bra? vad tycker du om ank-hörlurar i senaste inlägget, HISS eller DISS? ;)

kram

2009-11-13 @ 00:03:52
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Lisa

vi är sjukebra på planering ju^^ hihi<3 den bräsigaste vill jag ha! ;)

2009-11-13 @ 07:16:20
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0