Julhandel på Ge-Kås

Vet inte exakt när jag vaknade i morse, men vid sextiden måste det ha varit. Det är tidigt om man då räknar med att jag inte somnade för två igår kväll. Mådde hur skumt som helst. Illamående, huvudvärk, värk i min vänsterarm, stundtals i nacken och så var jag så himla trött så allt bara brast samman. Mår lite dåligt över att det gick ut över Mattias också. Han tog hand om mig, han är min man <3 Gick upp klockan tio för att kosntatera att körlektionen klockan elva bara var att ställa in så jag ringde trafikcenter och de förstod min situatuion och min körlektion kan flyttas till en annan gång även fast jag ringde så sent. Gick upp till Mattias rum, sov i hans famn i två timmar till och konstaterade att jag inte kunde luncha med Sanna och Viktoria. Typiskt, för att Sanna har jag inte träffat sen hur länge som helst på grund av Stockholm.
  Två värktabletter hade jag i kroppen och mitt tillstånd var inte särskillt förändrat. Mattias åkte för att spänna muskler och jag somnade och sov i två timmar till. Jag drömde mycket om mat..rostat bröd, Burger King, pyttipanna...Fick i mig mat strax efter tre och ännu en värktablett. Allt kändes lite bättre, eller, väldigt mycket bättre, men fortfarande skumt och illamående. Mamma kom och hämtade mig för att planen på Ge-Kås var lixom lite nu eller aldrig. Så är det i min familj. Sällan passar en dag flera.
  Tillståndet blev inte värre i alla fall, jag tror det var lite nostalgin över att det var julhandel på Ge-Kås som tog över mig. Det är något speciellt med det. Man bara köper så hemskt mycket! Vare sig man behöver saker eller inte. Vad som var lite synd var att typ en miljon andra människor hade bestämt sig för att vara där samtidigt som oss idag. Fy så mycket folk där var! Det påverkade nog dock mest min mor än mig och Josse. Fick handlat några juklappar i alla fall, vilket var syftet. Till mina bröder, Tommy, Tommys föräldrar och till mamma. Har en hel del kvar ändå. Vet vad jag ska köpa till pappa och kanske till syster också, men mor- och farföräldrar är typ alltid svårast.
  Köpte lite till mig själv också, det får man. Underkläder, Ge-Kås har gjort en deö framsteg, mysiga sockar, en väska, en klänning m.m. Jag är nöjd, men det är för sent och mörkt för bilder nu. Snart får jag nog sms av Mattias och sen blir det ganska snabbt sängen, för den där jävla sprutan retar fortfarande min kropp. Ble!
  Sov mys <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

så mysigt med julhandel! fast segt med svinis.. men jag vet vad du kan ge bort! banka lite på smörknivar sådär som på ikeareklamen, hurra! :D <3

2009-11-25 @ 07:16:16
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Debbie

Åh, vill också! :)

2009-11-25 @ 11:56:22
URL: http://debbie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0