Julmarknad

Det blev ju inget inlägg igår. Jag hade helt enkelt inte tid. Gick upp tidigt, för att ha jobbat kvällen före, och åkte till Breareds torg för att gå på julmarknad med Mattias. Hur mys som helst! Där fanns en manskör som sjöng julsånger, man fick gratis glögg och pepparkakor, man kunde gå poängpromenad och rösta på det snyggaste pepparkakshuset. Det gjorde inte vi. Men jag köpte några julklappar och hade trevlig tid. Vi avslutade besöket med att beställa hem mat från Big Thai. Mums. I övrigt sov jag och Mattias sedan middag i typ en och en halv timme...jag jobbade också.
  Nu ska jag iväg till Göteborg. Vad gör man där i juletid? Liseberg!!!!


Idag är det första advent, då hänger det en paket på väggen i vårat hus till alla barn. Jag är fortfarande barn ^^ Jag fick ett ljus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0