Lite sömnrädd

Jag sitter och är lite smått orolig. Imorgon ska jag gå upp tidigt, eller ja, åtta är väl tidigt? Ska nämligen till Halmstad för att göra halkan. Iiiih! Det är typ den jag fruktat mest med hela kör-grejen, förutom uppkörningen då. Nu vet jag inte riktigt, men jag tror att jag ändrat uppfattning. Det är så sjukt roligt att köra bil och jag är inte alls rädd när jag gör det, nu är jag nog bara mest rädd för att jag inte ska bli godkänd och tvingas göra om. Men man blir väl godkänd rätt lätt på det va? Får hoppas på det. Nu ska jag göra ett försök till sömn. Godnatt människor, och ett extra litet godnattkryapåsig till mitt Mattiasmys som har haft feber hela dagen. Jag tog hand om honom<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0