Lussekatter

Oj, oj, oj vilken dag. Gick upp klockan sex i morse. Så tidigt har jag i princip bara gått upp tre, fyra gånger i mitt liv skulle jag tro. Okej, kanske fem. Jag vet inte. Allt det morgonkämpandet för lite bilkörning i Göteborg. Det var najs. Det var inte så läskigt som jag befarade.
  Cyklade efteråt förbi Mattias och slängde upp honom på hans cykel för att få honom hem till mig för dagens höjdpunkt, lussebak! Vi blev väldigt många...förutom jag och Mattias var det min syster och hennes pojkvän, mina två bröder och tre lekkamrater till dem och så mamma. Vi var alltså tio pers. Vi drack också glögg och åt pepparkakor. Och inveg julmusiken i vårat hus!
  Typiskt nog skulle ju kvällen förstöras med jobb. På helger borde ju alla rimligtvis vara lediga. Ble.
  Bilder:








Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh så mysigt! vi ska baka pepparkakor och lussekatter imorgon:)

2009-11-28 @ 12:16:28
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Lisa

så fint! :D ja snart ses vi^^ <3

2009-11-29 @ 10:57:40
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0