Middag för två

Igår var dagen då jag fick Mattias ena present. Något jag såg fram emot enormt mycket. Först myste vi lite innan jag fick förrätt. Den var hemlig så jag satt och tittade på ett tjejigt program på någon spexig kanal som Mattias inte hade velat se. Varmrätten fick jag veta, och den fick jag hjälpa till med. Mattias vet att jag älskar italiensk mat och han mindes att jag beställde tagliatelle di salmone i Napa så det var vad jag fick. Mums! Och vitt vin. Han söp ner mig så jag knappt kunde stå på benen innan vi skulle till bion. Typ...Vi såg 2012. Inte alls så bra som man ville. Några spexiga scéner, bra filmidé, men alldeles, alldeles för seg.
  Kvällen slutade med tända ljus och massage till mig. Jag somnade helnöjd och gosad till max. Det finns 30 000 anledningar till varför Mattias är min <3


En konstig mobilbild får duga ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0