Sjuk?

Jag har nog inte sovit i natt. Möjligen att jag slumrat små perioder. Lång, lång natt var det i alla fall. "Vaknade", något måste jag ju kalla det, med en förbaskad jävla värk i halsen, mest på vänster sida. Som om något ville ut ur min halsmandel, men bara kunde inte få i sär den. Jag blev livrädd och tänkte på svininfluensan, men man måste tydligen ha en massa feber och det har jag inte. Det får jag aldrig. Jag har druckit mycket te och ätit två värktabletter så just nu känner jag ingenting direkt, mest bara illamående och yrsel. Värk i ögonen också. Klockan ett ska jag vara i stan för körlektion, det känns jippie. Dessutom får jag bråttom efter den till arbetsförmedlingen, som jag inte behöver alls för jag vet vad jag vill och det känns dumt att gå dit just därför. Jobbet ikväll har jag inte en aning om hur jag ska göra med... 
 Just nu vill jag bara förlita mig till min hårblås i en kvart och tänka på London. Foto på koftan orkar jag faktiskt inte så fuck it. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh:/ krya på sig! <3

2009-11-13 @ 12:13:25
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0