Tärd

Jag tror att min kropp sagt till nu att det inte funkar att gå och lägga sig samma tid som jag brukar, en bra bit efter midnatt, när jag går upp mycket tidigare än vanligt. Sovit många timmar mindre än vad en människa borde. Av någon anledning kan jag inte sova hela nätter, jag måste alltid vakna ett flertal gånger. Jag är trött på det. Jag trodde det skulle gå över också när allt annat blev lite bättre, men sömnen är fortfarande inte okej. Fan. Idag har inte alls varit trevligt, jag har jättemycket huvudverk. Jag som ville supernjuta igenom säsongsavslutningen av Chuck. I och för sig är ju Chuck fortfarande sjukt bra, men jag mår röv rent ut sagt. Jag hoppas att jag kan somna snart för imorgon ska jag upp tidigt. Igen. Vem bestämde egentligen att man behöver sova?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh:/ jag längtar till julavslutning<3

2009-12-01 @ 10:36:58
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0