Tidig morgon

Gick upp före halv åtta idag. Alla morgonmänniskor får ursäkta mig, men det var hemskt. Jag har nog inte gått upp så tidigt sedan en gång för kanske två månader sen... Satt mellan halv nio till tolv och fick höra, se och prata om konsekvnser i trafiken av alkohol, droger och trötthet. Synd att man redan är medveten om allt och måste betala 600 kronor för det. Nu sitter jag och väntar på Mattias. Han spänner muskler just nu, men smsar förhoppningsvis snart, då ska jag laga min köttfärs, den tycker han om. Lyssnar även på lite trevlig musik.

Mika – One Foot Boy


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag går ju upp vid 6 varje dag då ja...:P <3

2009-11-10 @ 22:23:05
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag börjar aldrig jobba före 10.30, så man dör ju när man ska upp så tidigt på typ körlektioner osv. fy :P

2009-11-11 @ 01:50:24
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0