Trolltider

Skulle ha börjat min dag med att gå till vårdcentralen och få vaccin mot svinis, men nähä, Läjet typ suger och var utan vaccin idag. Tydligen får inte människor över 18 ta sprutan än heller? Ingen vet vad som gäller och de är dåliga på att nyinfomera om saker och ting tycker jag. Det känns som att de inte vill få befolkningen vaccinerad för det finns ju aldrig vaccin. Snart dör typ alla.
 Fick komma på en annan plan för dagen när sprutan ställdes in. Skulle ju bli en utflykt med mormor. Satte mig vid TVn och tog fram en ny julkalender...Trolltider. Den är bara så nostalgisk för mig. Så himla mysig är den också. En massa detaljer och mysiga händelser. Man blir alltid sugen på något när man ser den. Idag blev jag sjukt sugen på lussekatter. Det ska snart bakas! 
 Lite senare kom Mattias för att pyssla om mig. Jag fick två sorters halstabletter och ett paket vindruvor. Gos! Han fick god mat av mig, torsk. Mmm. Vi myste och tog det lugnt resten av eftermiddagen till han var tvungen att jobba. Dumma jobb! Jag vill ha kvällar med min pojkvän!
 Tittade lite mer på Trolltider och snart är det Chuck. Hyllningar till den serien. Jag önskar att jag hade chips och dip...


Kunde inte hitta någon större bild..någon annan som sett den kalendern?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0