Tröttig

Idag blev inte riktigt alls som jag hade tänkt mig...jag och Mattias hann vara på marknaden i ungefär en halvtimme, då ringde Vije och sa att hon var för sjuk för att jobba och undrade hur fort jag kunde komma. Utan att riktigt veta vad jag gav mig in på sa jag att jag kunde vara där om en halvtimme. Nio timmar blev jag kvar. I princip ensam jobbade jag eftersom Vije inte riktigt vågade närma sig gäster, vilket betydde nya sysslor jag inte fått göra förut, men när restaurangen vid sju, halv åtta blev helt full var även Tito tvungen att komma och hjälpa till. Vilken dag! Fy, jag som hade tänkt mig en mysig dag på marknad och sedan slappa med gosi, Lisa och Calle. Inte det. Jag tänker avsluta mitt inlägg med att citera något Vije ofta säger. " Jag har så ont i mina benen." Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

men oj! hoppas det gick bra för dig gos <3

2009-11-22 @ 20:17:07
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0