Coco

Var hos Lisa igår ju. Det var ett sjukt saknat sällskap! Vi satt ett tag på Vanilj och pratade av oss innan vi gick på bio. Coco - Livet före Chanel. Underbart mysig film med precis rätt sällskap. Vi hade dock tur för det fanns bara fyra biljetter kvar till föreställningen, å andra sidan var de platserna belägna på första raden längst åt höger...inte jättebekvämt...Fick lite tid efter filmen också innan jag var tvungen att ta tåget hem. Supermys dag <3
 Idag träffade jag Anthony och tog en lunchfika. Det var riktigt trevligt. Väldigt längesen vi träffades av någon anledning. Vi pratade om allt från Jesus till amunition. Jag vill ha tillbaka fredagsfikorna...


Jag vill också bo i Paris och bli jättekänd...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ååh jag vill så gärna se den filmen! audrey är så sjukt vacker^^

2009-10-16 @ 21:12:59
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0