Förkyldée

Det är lite illa, jag har känt mig aningen för krasslig idag för att vara en frisk människa. När jag vaknade i morse hade jag ont i huvudet, ögonen och kände mig helseg och snuvig. Det suger. Låg i sängen en och en halv timma extra innan jag orkade mig upp. Klockan tre träffade jag Mattias utanför arbetsförmedlingen, eller, faktum var att vi stötte ihop precis innan vi hade hunnit dit, helt random. Pratade med en sån där handläggare. Han kunde skriva uppochnerpå. Skitläskigt! Just nu sitter jag och är arg på mig själv för att jag inte kan komma på vad jag önskar mig! Man kommer ju alltid på en massa saker som man säger att man kan önska sig när man fyller år, men nu är det bara tomt, allt det har försvunnit. Sugigt.



Jag får också lägga upp YouTube-klipp^^


Kommentarer
Postat av: MatteSnygg_90

Yay, Pet Shop Boys, mina favoritbögar :)

2009-10-02 @ 10:26:14
Postat av: Johanna

Du är min favorit-inte-bög :*

2009-10-02 @ 12:26:45
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0