Proppfull helg

Oj, oj, oj, har gjort så mycket i helgen att jag inte riktigt hunnit unna mig vilotid. I fredags var det den 23:e, vilket nu innebar 20 månader. Jag och Mattias åt lax och bakade. Jobbade på kvällen, inte så stressigt som jag hade förberett mig på eftersom lönen kom då. Kom hem sent och försökte somna i tid för att gå upp och göra högskoleprov. Det gick inte så lyckat med den sömnen. Provet kändes helt random och efteråt var jag helt slö. Man är så koncentrerad och stressad under så lång tid. Sjuke. Åkte hem till Mattibooi efteråt för återhämtning med varm choklad och Super Mario innan det var dags att jobba. Fy vilken kväll. Jag fick gå runt och be i princip alla bord om ursäkt för fel jag inte gjorde. Sepe. Det var helt fullsatt och jag har inte varit med om värre. Typ. Jag klarade stressen, men inte de andra, ordinarie serveringspersonal, de gjorde typ tusen missar och försvann hela tiden så jag fick ta hand om allt kasst. Dåligt. Fast å andra sidan hade inte de kunnat visa en bra vänlig sida för de är alldeles för stolta för att erkänna sina fel där. Det var gett att få sluta sen och träffa vänner och bara ta det lugnt. Somnade i Mattias soffa till ett program om coola bläckfiskar typ. Det var inte riktigt meningen.
 Idag träffade jag min far. Det var behövligt. Vi köpte lasagne och invaderade mina farföräldrars lägenhet medan de är i Napa för att ha någonstans att vara. Pratade en hel del, tittade på italiensk fotboll, tog en fika på Mignon och avslutade det hela med att åka till farfars syster så att pappa fick klippa sig. Nu sitter jag bara och hoppas på att tiden går långsamt för ikväll ska jag jobba. I en timme. Segt. Men de lär ge mig min lön idag och det är najs!


Dumle-grottor gjorde vi i fredags. Jag säger mums ^^


Kommentarer
Postat av: MatteSnygg_90

Allt det mysiga måste väl ändå vägt upp för allt jobbigt? :)

2009-10-25 @ 18:44:53
URL: http://mattiasvictorin.blogg.se/
Postat av: Lisa

de var riktigt mums^^

2009-10-25 @ 19:00:32
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. tack du karamellprinsess^^

2009-10-25 @ 20:17:04
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Nathalie

grattis till eran 20 månaders dag^^ snart 2 år, ojoj:D

2009-10-27 @ 08:23:50
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0