Sticka

Fick lust för att börja sticka. Jag har länge haft lusten i och för sig, men jag har bara inte tagit tag i det. Det är ju lite klurigt att börja sticka om man bara vill sticka, men inte vet vad man vill göra. Så nu bestämde jag mig idag för att göra ett par handledsvärmare att ha i höst. Det lär ju i och för sig snart bli för kallt för det, men jag ska göra dem ganska långa ut på fingrarna. Det borde göra susen. Vitt garn är kanske inte den smartaste färgen att ha på händerna, men det är ett så skönt bomullsgarn. Råkade visst ta det på Rosenfred och aldrig lämna tillbaka det...ganska så många nystan...det fick jag. Kanske att man ska se ett avsnitt Family Guy av den nya säsongen?


Varsågoda, suddig bild. Och ja, det är NonStop till höger. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0