Superstäd...typ

Gick upp med tuppen idag, om nu tuppen går upp halv tio...men lite stolt över att man lyckas komma upp tidigt allt som oftast. Var inne i stan en sväng, blev omkörd och ignorerad av Mattias, det var en slump men han fick sig en omgång. Hihi. Nu tänker jag städa mitt rum, det behövs.

            


Jag känner att det är dags för mitt räliga skrivbort att få fara in i elden nu, det innehåller ju bara skräp. Hoppas dock på att jag hittar nyckeln till skåpet nu när jag städar...vill inte öppna det med våld för då behöver jag hjälp och det innehåller saker min mor fördömmer, ja, sprit.



Skräpigeée.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh tack, jag är nöjd ändå^^

2009-10-27 @ 17:45:16
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0