Hemma igen

Så var man hemma från långhelg i Varberg. Lite ledsen är jag över att helgen tog slut. Det var skönt att inte behöva göra någonting. Min kropp hade tydligen saknat min säng jättemycket för jag sov som en stock. Ja jisses vad denna helgen bjöd på mycket. Myskväll med Mattias och Discovery Chanel äntligen, julshopping i Breareds Saluhall, Ge-Kås med syster, välgörenhetskonsert, kissenödighetssyndrom och då en massa tranbärsdrickande, mys med mormor, TVmys med familj, mer tranbärsdricka, pepparkaksbak med kusiner, adventsmys, myskväll med Mattias och sist men inte minst luciatåget på tv i morse.
  Idag har jag gjort knäck. Nu är det godisproduktion för hela slanten som gäller. Denna veckan ska också Mattias koma upp och vi ska julhandla och gå till Liseberg. Snart är det julafton!


Bild från Majas projektarbete, en välgörenhetskonsert, i fredags.
Martin var lätt bäst. Jag blev alldeles mjuk och gosig inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0