Nervös

Nu är dagen före tenta kommen och jag har mått helskumt idag måste jag säga. Jag försöker verkligen hålla mig lugn, men mitt inre är tydligen jättestressat för det går inte att få bort stressklumpen ur magen. Så vaknade jag också med huvudvärk idag och det är alltid lika jobbigt.
  Jag har pluggat efter schema även denna dag och jag tror att det kommer gå bra imorgon faktiskt. Det måste det göra. Jag kan inte se att jag misslyckas på den här tentan. Organisk kemi känns ju så mycket mer nyttig än kemin i den förra kursen. Detta är ju användbara saker det handlar om. Det skulle vara ett stort stort misslyckande att få underkänt imorgon.
  Nog om det, nu började min mage demonstrera ordentligt. I helgen kommer min syster på besök. Hon ska hjälpa mig sätta ihop mitt pepparkakshus vare sig hon vill eller inte.


Myssockorna på <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0