Ny vecka, ny delkurs

Idag börjar alltså den andra delen av min andra kemikurs, biokemi. Det skulle kunna vara intressant, men också alldeles för jobbigt för att vara kul. Vi får se.
  Sov ca tio timmar inatt. Va?! Skönt i alla fall, jag känner mig sjukt utvilad vilket är väldigt bra nu när allt börjar om. Har städat mitt rum nu och har nästan övertalat pappa att vi ska få gjort städ i övriga lägenheten också. Denna veckan ska nämligen alla små tomtar och krams fram, ett måste. Den här veckan känns helt underbar nu när den precis börjat. Ska till stan efter föreläsningen och se vad jag kan fynda, imorgon blir det nog gjort lite julgodis, jag ska också försöka ta mig till gymmet, äntligen. På onsdag får det bli pyntning och kanske till och med gym, vi får se. På torsdag åker jag ner till Varberg efter föreläsningen och får äntligen träffa Mattias! Jag tror att detta varit det mest plågsamma uppehållet under hösten faktiskt. Jag vet inte varför, det bara har känts helt hemskt ibland. På fredag blir det Ge-kås för julshopping med mamma, i helgen blir det förmodligen julkorvstillverkning med tjocka släkten och på måndag morgon ska jag vakna hos Mattias och titta på Luciatåget klockan sju på morgonen innan jag åker hem igen. Allt känns bara väldigt bra nu! Dags för lunch, tja tja!


Inget lussebak för mig i år, det känns lite ledsamt, men jag hoppas att årets bak
 är gjort där hemma så jag kan sno med mig några lussebullar hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0