Pepparkakehus

Så var huset klistrat och pyntat. Jag har tre brända fingertoppar och en blåsa mitt på handryggen. Så kan det gå visst, men huset är underbart fint och jag älskar det!
  Det har börjat snöa riktigt mycket här under eftermiddagen och det känns helt fantastisk, jag kunde inte sluta le när jag tog den lilla korta promenaden till affären förut för att köpa nonstop.
  Nu ska jag börja städa lite så man kan börja ställa fram ett par julpyntsaker i veckan. Ska ochså ringa hem för att få ett par recept på några julgodisar som är ett måste! Sen bär det av till Lisa. Jag tycker om att det är pluggpaus nu, hurra!


Konstigaste jullåten jag hört ever ^^
The Flecktones – Jingle Bells


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0