Alla Hjärtans Dag

Oj oj oj. Jag har försökt få ordning på saker och ting och då har bloggen ganska så mycket försvunnit bort ur prioritering.
  Idag är det alla hjärtans dag. Mattias fick sms från Knopen igår kväll som sa att han skulle börja först sex och inte tolv. Det resulterade i lång sovmorgon och frukost på sängen till mig. Wiiie!
  Självklart har vi inte den turen att något någonsin lyckas bra. Jag syftar nu på att Popo ringde och Mattias fick jobba vid tre.
  Så, min alla hjärtans dag har varit ensam. Det är inte snällt.
  Imorgon får det bli två hjärtans dag...

Kommentarer
Postat av: Lisa

otur i turen där :/ <3 men i morgon ses vi :D

2010-02-15 @ 21:30:28
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0