Fikning

Idag har jag varit hyfsat aktiv om jag får säga det själv. Seg start dock med illamående och annat crap.
  Tog mig in till stan efter lunch, hämtade ut mitt nya pass, växlade till mig lite pund, konstaterade att massagestället jag och Josse tänkt köpa presentkort på till mamma i födelsedagspresent fortfarande är stängt på grund av sjukdom, köpte mig en herrtröja för gratispengar som visst visade sig ha dålig passform för bröst och armar (Förvånad? Nej.) och så tog jag en fika med Anthony. Det var längesedan man träffade honom. Mycket uppskattat möte tycker jag.
  När jag kom hem stekte jag pannkakor åt stor familj och i afton har jag pysslat med hemligheter. Jag somnar nog snart. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0