Göteborg

Om ungefär en halvtimme, kanske, cyklar jag till stationen. Jag ska nämligen få bo med Lisa i hennes och Ciccis lägenhet fram till fredag.
  Och bara för att göra ett avbrott mitt i allt fick jag lämna mitt skrivande nyss för att Mattias plingade på och stod i kallt snöande väder bara för att få ge mig en puss. Gooosi!
  För att återgå kommer jag och Lisa ha kalastid och uträtta många onödiga, men viktiga saker. Ungefär. Jag ska tydligen ta med mig blandjos så det gör jag. Jag befinner mig i en verklighet där jag trivs just nu. Hejdå!


Jag har kommit fram till att jag nu ser ut som en liten pojke eller någon slags lesbisk kvinna, men Mattias tyckte jag var söt och det räcker mest.


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha sot:) sa det ar fortfarande sno i sverige? bara det ar borta den 16 mars;p

2010-01-21 @ 15:23:32
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Lisa

JOS!

2010-01-24 @ 18:18:04
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0