Hemma

Herregud, jag har i princip inte varit hemma på en vecka. Har kommit, men sedan vänt nästan direkt. Spenderade alla helgens nätter med Mattias, inte helt fel.
  Var ju på barnkalas i lördags för att Hilda fyllt 20. Det var riktigt trevligt. Korv med bröd, lekar, fiskedamm och trevligt folk. Dagen efter var inte direkt någon bakfylledag, men jag hade en slags huvudvärk som kom och gick och flyttade runt till olika ställen i huvudet. Det var lite skumt. Jag och Mattias tillbringade största delen av dagen framför TVn. Donken på kvällen var ju bara alldeles underbart delikat.
  I förmiddags tog jag äntligen ett foto till mitt körkort. Sege. Blir någonsin någons körkorts-, pass- eller ID-foton bra? Jag tror inte det. Vi köpte också garn så nu kan jag äntligen börja sticka på hans tröja. Den kommer bli awesome! Vi kommer nog inte träffas förrän på torsdag kväll nästa gång och det suger ganska hårt. Sad face.
  Nej, nu ska jag fördjupa mig i garn och stickor. Tjoflöjt!

Lite bilder från barnkalaset kan jag ju bjuda på förresten :)


Jocke och Emelie lekte lite med kapla. Inget som byggdes höll särskillt länge...



FödelsedagsbarN <3



Mellanstadiedanstävlingsdansen...



Den legendariska typ-nudda-varnadratryckaren.



Rockband såklart. Fasen vad man fokuserar egentligen >.<


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi, barnkalas^^

2010-01-25 @ 22:49:42
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0