Julklapp

Igår bestämdes och bokades min och Mattias julklapp. Vi gav ju varandra en liten tripp tillsammans och äntligen kunde vi ta oss i kragen och ta ett beslut. Biljetter till Mika i Globen den 18:e mars är nu bokade och inom snar framtid ska det ringas till ett hotell och köpas tågbiljetter. Det är lite oklart vem av oss som ska våga ringa bara...men, men, känns gott i alla fall. Jag är hyperuppspelt över detta, lite mer än Mattias tror jag. Han får stå ut. Det blir två nätter i Kungliga Huvudstaden, tre dagar, allt som behövs för att vi ska mätta våra sinnen tror jag. Jag känner mig helnöjd över detta. Jag vet också redan nu att jag kommer spendera mer pengar än vad jag egentligen borde, men just nu bryr jag mig inte alls om det. Tjoho!
  Förresten har jag inte behövt jobba denna helgen heller. Jag vet att jag nämner Knopen mycket, men det är mest det som är jobbigt och aktuellt hela tiden. Dumma.
  Ikväll blir det lugnt och mys med familj och TV. Tror att Bumbibjörnarna börjar snart, hihi.


Mysman :)


Kommentarer
Postat av: jenny

åh vad mysigt det låter! :D och hela knopen-grejen är ju bara knas. dumma dem.

2010-01-10 @ 13:10:17
URL: http://jennykindahl.wordpress.com
Postat av: Lisa

så mysigt!

nä jag tror inte man fick skriva på lampan..fast en hade gjort det ändå:P på danska tror jag..

2010-01-10 @ 17:25:35
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0