Lussebob

Kom på igår att jag inte ätit min Svampbob än! Så idag letade min bror upp den i frysen och så åt jag den. Jag får en varje år av honom, så mys.
  För övrigt så har jag bara gått runt och plockat saker, småstädat och tagot bort mitt julpynt idag. Ganska oeffektiv dag, men kanske rätt skönt med en pausdag i längden ändå.
  Tänkte testa min och min systers gemensamma julklapp ikväll, epilatorn. Dam dam dam! Får se hur det går. Lite skakig är jag allt. Först blir det dock varma mackor.
  Förresten, det här med att lyckas tappa mobiltelefoner hit och dit, inte tror man någonsin att det ska hända en själv...Det hände mig idag. Den gjorde en snygg dykning ur min bröstficka på skjortan när jag städade toastolen, och så var det med det. Underbart. Tur att jag ändå köpte en ny dålig mobil i somras, jag känner att jag har användning för den nu trots allt. Utan telefon hade jag ju verkligen inte klarat av att vara!


Årets version. Jag älskar min bror <3


Kommentarer
Postat av: cicci

haha, söööt^^

2010-01-10 @ 22:36:34
Postat av: Nathalie

åh surt att tappa mobilen där!

2010-01-11 @ 00:37:47
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Emelie

första gången du använder epilator gör det skitont, går inte att undvika :P men efter ett par ggr känns det knappt, tycker jag i alla fall

2010-01-11 @ 11:11:38
URL: http://knackamackadam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0