MålarN

I morse gick jag upp tidigt och åt frukost med min Mattias. Han skulle sedan ha körlektion och en massa saker medan jag skulle leka med Lisa. Vi fixade en massa nere i Zeppelin eftersom hon ska flytta ner där. Hon och Cicci hade redan stökat ner så mycket det gick igår så det kunde inte vi göra. Därför målade vi den röda väggen vit. Tada! Den behöver målas fler gånger...
  Vi skruvade också ner en massa saker med skruvar som satt jättehårt. När klockan blev lunch gjorde vi toast i våffeljärn och sedan gick vi till stan. Ärenden utfärdades och vi skildes åt då hon skulle fika med Anthony.
  Min dag tog i princip slut där...Klockan tre. Nämligen så är det så att sen dess har jag bara tittat på vänner, ätit chips och spelat lite biljard på vårat minibord med min syster.
  Om en liten stund är det Antikrundan, det tänker jag titta på!


Stök, stök, måla, måla. La la la.


Kommentarer
Postat av: cicci

jag tittade på antikrundan^^

2010-01-14 @ 22:32:33
Postat av: Lisa

stöket var väldigt kul! mest random konversationer

2010-01-15 @ 00:20:18
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0