Ny kamera

Som rubriken säger fick jag min julklapp från far idag. En helt okej kamera med några fler funktioner än min förra. Största skillnaden är dock att man märker skillnad mellan de olika inställningarna på denna nya. Den tar dessutom bättre bilder i mörker. Det tycker jag om här i mitt mörka rum. Denna nya kan också leta upp léenden och ta en bild först när den hittar ett...ganska najs. Jag och min syster testade ett par gånger. Inget att visa för publik.
  Igår var det fredagsfin och fredagsfik som gällde. Jag älskar den traditionen, den var saknad.
  Jag och Mattias har också lyckats att få kvalitétstid med varandra de två senaste dagarna även fast det har varit mycket farande hit och dit också. Vi behövde det. Har känts lite motvind ett tag.
  Ikväll kanske jag leker med Lisa. Saken är ju den att hon ska på musikal som slutar sent och det är just nu 12 minusgrader ute. Vi får se. Först middag med familjen morbror.


Myspyskläder :)



Igår när jag tittade på På Spåret gissade jag totalrätt vilket årtal de sökte. Lite sjukt tycker jag själv. Vanna och Herr Rosenberg gissade på 76. Fel fel fel fel fel fel fel, 78. Jag är cool. Ärligt så var det en chansning, Björn Skifs gjorde frågefilmen till överklass hur som. Njut.


Kommentarer
Postat av: Lisa

sötebild^^ och skifs är nahajs!

2010-01-31 @ 00:12:02
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: cicci

haha, sån smildetektor är farlig och ger ofta hemska bilder ;) <3

2010-02-03 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0