Nyårsafton

Nu har det gått ett par dagar men här kommer lite bilder från min myårsafton. Den firades hemma i Lisas hus. Det var långklänning och kostym som gällde, några förstod inte det, men men. Kvällen slutade lite oturligt för min lilla Mattias och dagen efter var inte den roligaste, men annars, kanonkul! Gott nytt 2010 :D

Cup cakes
Jag och Lisa hade bakat 80 små cup cakes.


Ryggbiff
Män bjöd oss på delikat nyårsrätt. Ryggbiff. Sååå mums!


Män
Stiliga män.


Fulla?
Ett par timmar senare...


Dans
Dans.


Lisa
Lisa i sin vackra klänning.


12-slaget
12-slaget firades i kylan med fyrverkerier. Burr!


Cigarr
Cigarrman.


Girlies
Vackra tjejer <3


Jag
En synnerligen full jag...


Luring
Isak var den första som startade skärmen och bytte låt...jag har bevis...


Kommentarer
Postat av: Nathalie

typ hon med vitklänning fattade inte riktigt klädkoden...

2010-01-02 @ 21:42:58
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: cicci

det var en super mysig kväll :D <3

2010-01-03 @ 15:30:33
Postat av: Lisa

haha, bäst bevisbild! ^^

2010-01-04 @ 12:44:30
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Calle

jag visste att han var den första redan innan det hände

2010-01-11 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0