Stickelistick

Igår tittade jag på säsong tre av Vänner. Jag har fastnat lite nu och antagligen kommer jag se alla säsonger så småningom. Har bara sett säsong 1-7 tidigare, men nu har min syster införskaffat de tre sista också så jag har mycket skoj att se fram emot. Dock får det mig lite att minnas tillbaka då jag senast såg allt. Det var nog exakt ett år sen och då tittade jag på det bara för att jag inte skulle bli deprimerad. Det fungerade väl hyfsat.
  Hur som är det ju fortfarande roligt.
  Mattias kommer förbi snart någon gång. Egentligen ska jag inte veta om det för han ska överraska mig. Tihi. Jag ska försöka övertala honom till att vi ska ta fotbad och så ska jag lära honom att sticka. Vi får väl se hur det går...
  Stickat har jag gjort en hel del nu. Har kommit ungefär 15 cm på bakstycket av Mattias tröja. Den kommer bli så najs.
  Ikväll ska jag till Lisa och mysa. Det kommer nog bli mycket prat. Jag hoppas verkligen att det här uschelvädret med blåst och snö har lugnat ner sig till dess så jag kan cykla utan att avlida.


Första gången jag stickar mönster efter beskrivning. Än så länge har det ju gått bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0