Tårtkväll

Fy, jag är så mätt. Ikväll fick jag bestämma och det blev lax med pressad potatis och sedan prinsesslängd. Åh så gott. Lätt värt att ta körkort.
  Körkortet är anledningen till att jag inte varit särskillt aktiv senaste tiden. Mycket, mycket tid har gått till att läsa på. Så mycket det finns att veta! Helt sjukt. Sen har jag också gjort mycket annat, som till exempel besökt farmor och farfar, firat Hildas 20-årsdag, haft körlektioner, lugnat ner mig i Mattias famn och så vidare. Intensiv tid sen nyår kan jag säga. Slut på det! Nu är nästa problem Knopen. Har inte jobbat på två veckor nu. Jag förstår inte riktigt hur hygienen fungerar där när det är jag som städar lix..? Om de av någon anledning skulle ringa imorgon och säga att jag inte behöver jobba, då tänker jag säga att de kan köra upp min uppsägningstid i arslet! Fast på ett lite finare vis...Kan inte förstå varför jag inte får sluta förrän i mars om jag ändå inte får jobba något nu? Skitställe. Gå inte dit.
  Skulle jag kunna klippa av mig håret tro?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hurra och grattis till körkort! du är det bästa mobbet jag känner :D knopen suger lite..

2010-01-08 @ 11:02:18
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0