Götet

Helt från ingenstans bestämde jag och Mattias igår kväll att det var tid att åka till Göteborg. Några ärenden som att kolla ut pedaler till bas och present till mamma var Mattias grej, min grej var mest att Göteborg är alltid trevligt att åka till. Lite fattigare, men nöjd och glad. Det som var illa var att i morse öste regnet ner när vi först skulle cykla förbi Mattias och sedan åka till stationen. Trots regnkläder blev jag något dyngsur. Framförallt blev mina skor som bassänger och torkade aldrig. Det var obehagligt och frysigt. 
  Köpte en kofta, strumpbyxor, ett par glasögon och så fick jag hålla mycket i Mattias hand. Vilket jag nog uppskattade allra mest.
  Imorgon är planfri vilket antagligen innebär att jag får försöka ta tag i det här med att städa mitt rum och tvätta lite. Kanske ska ut och springa igen, men jag fick sjuka plågor i låren när jag var ute sist och det gör fortfarande ont så vi får väl se.
  Jag skulle vilja ha längre hår...

Glascool
 Glasögon 99 kr, Beyond Retro.


Kommentarer
Postat av: Lisa

snyggt!

2010-06-09 @ 23:13:56
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0