Löp

Tänkte att nu är det nog tid att ta tag i träning så jag ska ut och springa. Gjorde även detta i fredags och styrketränade lite efteråt med några vikter och så. Jag fick en hemsk träningsvärk som inte alls ville försvinna, men nu tror jag den är borta så det ska nog gå utan problem att träna nu.


Känns lite extra spännande att springa när man har nya byxor ^^ Köpte dem på Ge-Kås för endast 100 kr, eller mamma köpte dem. Jag vet inte vad sådana kostar i en sportaffär, men allt på Ge-Kås känns som ett kap ändå.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh! jag måste till gekås då, vill ha sånna men dom är ju skitdyra..eller har fått för mig det iaf! hade tänkt och bli hurtig och springa i knarråsen;)

2010-06-08 @ 15:21:09
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0