Nya koftan

Eftersom vädret var emot löpning idag gick jag ut på en promenad istället. Dock valde jag osmart och tog gummistövlar, vilket jag kände var helt najs i regnet, men de drog av mig mina sockar när jag gick så jag fick stanna fyra gånger för att sätta på dem igen. Onödigt jobbigt.
  Har lite smått panik över födelsedagspresent till Mattias som fyller år nästa söndag. Jag är bra på att panika upp mig över sånt, men hallå, vi har varit tillsammans i över två år och han fyller 20. Han måste ju få något bra! Dumma födelsedagar.


Nya koftan på. Försöker vänja mig vid glasögonen. Det blir bara att jag drar upp dem på huvudet hela tiden. Till exempel är det där de sitter nu -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0